18.05.2020. Српски језик. Лекција бр. 42. Други разред.


ПИЛЕ

Корнеј Чуковски

 

Тонски запис који прати лекцију налази се на линку: „Пиле“ Корнеј Чуковски

 

1

РАЗГОВОР О ПРИЧИ:

  • Шта је то пиле видјело?

  • Како се понашао пијетао?

  • Шта је након тога учинило пиле?

  • Шта му се десило?

  • Какво је то понашање?

  • Шта мислите, како се пиле осјећало када је пало у бару?

  • Како се ви осјећате када паднете, а неко вас посматра?

  • Како можемо да опишемо понашање ове жабе?

  • Чије бисмо понашање могли овдје да похвалимо?

 

КЊИЖЕВНИ ЛИКОВИ:

а) Главни књижевни лик је пиле.

б) Споредни књижевни ликови су: пијетао, мачак, жаба и мајка Шаренперка.

 

2

Задаци за самосталан рад:

  1. Задатак: Осмисли и напиши наслов за сваку слику.

  2. Направи мапу ума у којој ћеш представити књижевне ликове и њихове особине.

  3. Напишите поруку приче.

Овдје ми нешто напиши

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google photo

Коментаришет користећи свој Google налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s