07.04.2020. Математика. Лекција бр. 17. Други разред


ОДУЗИМАЊЕ СА ПРЕЛАЗОМ ДО ДЕСЕТИЦЕ

(понављање и вјежбање)

Ево још једне лагане лекције. Научили смо да увијек одузимамо до десетице, а онда остатак одузмемо и од десетице.

На примјер: 17 – 9 =

Број 17 има 1Д и 7Ј и овдје треба да одузмемо 7Ј да бисмо добили 1Д (10), али ми треба да одузмемо 9! То значи да ћемо умањилац 9 раставити на 7 + 2.

17 – 9 = (17 – 7) – 2 = 10 – 2 = 8

Ми ово све знамо и већ добро одузимамо!

Задаци за данас:

1. Напишите наслов у своје свеске и урадите задатке које вам је дала учитељица.

5

2. Јуче смо направили коцке на које смо написали бројеве. Играјте се. Овај пут одузимајте бројеве које вам коцке покажу.

kockeeeee

3. За оне који желе да ураде више испод ових слика даћу вам  неколико једноставних текстуалних задатака. Прочитајте их пажљиво и урадите у своје свеске. Текст задатака немојте преписивати, али бих волио да видим написане одговоре!

 

  1. Марко је имао 16 оловака, а његова другарица Маја 8 мање. Колико је оловака имала Маја?

  2. Ако од неког броја одузмемо број 9 добићемо број 6. Који је то број?

  3. Тата је имао 14КМ. У продавници је потрошио неколико КМ. Ако тата сада има 5 КМ, колико је потрошио у продавници?

  4. У једној кутији је било 19 играчака, а у другој за 8 мање. Колико играчака је било у другој кутији?

  5. Дјевојчице су засадиле 12 воћака, а дјечаци 4 воћке мање од дјевојчица. Колико воћака су засадили дјечаци и дјевојчице заједно?

 

 

 

 

 

 

Овдје ми нешто напиши

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google photo

Коментаришет користећи свој Google налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s