Већ од другог разреда дјецу треба да уводимо у структуру књижевног текста (композицију). Иако о овоме нема ни ријечи у нашем Модернизованом, дјеца одлично схватају да су прозни текстови састављени од логичких цјелина или релативно самосталних дијелова. У овом периоду дјеца успјешно пишу користећи пасусе управо захваљујући чињеници да за сваки текст сачинимо неки од планова.
Када је у питању модернизовани НПП он уопште не предвиђа израду планова приче ни у трећем разреду. Обраде пјесничких слика у лирским текстовима (пјесмама) у разредној настави уопште нема. Пет година с дјецом ћемо само бесциљно да одређујемо дужину стихова и да пребројавамо строфе и стихове. Толико о програму!
Ово је заједнички план који је проширен сликама. Тако смо добили комбиновани план приче.
Super , naslikali ste cjeline kako ste ih dozivjeli,bravo !!!
Свиђа ми сеСвиђа ми се
Mogu li molim Vas da dobijem tekst price,,Kiša“
Свиђа ми сеСвиђа ми се